Forum CruelCrewClan Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Timing

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum CruelCrewClan Strona Główna » Wszystko o Q4 Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Timing
Autor Wiadomość
Tombczis.PL
Pogromca



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otwock

Post Timing
Po kilku ostatnich Dualach zacząłem doceniać Timing (czas regeneracji PowerUp-ów)
Wam również radzę poświęcić tematowi trochę czasu i regularnie śmigać po PU. Bez tego w rozgrywce 1 vs 1 nikłe szanse na wygranie z dobrym zawodnikiem :D


[color=red][size=16][b]Czerwony Armour:[/b][/size][/color]
Wartość: 100 Armour Points
Czas regeneracji: 25 sekund
[list][URL=http://www.truecarnage.com/images/articles/poweruparticle/RedArmor.gif][img]http://www.truecarnage.com/images/articles/poweruparticle/RedArmor.gif[/img][/URL][/list:u]
[size=16][color=yellow][b]Żółty Armour:[/b][/color][/size]
Wartość: 50 Armour Points
Czas regeneracji: 25 sekund

[list][URL=http://www.truecarnage.com/images/articles/poweruparticle/YA.gif][img]http://www.truecarnage.com/images/articles/poweruparticle/YA.gif[/img][/URL][/list:u]
[size=16][b][color=brown]Shard Armour:[/color][/b][/size]
Wartość: 5 Armour Points
Czas regeneracji: 25 sekund

[list][URL=http://www.q4.jolt.co.uk/images/guide/item_armour_shard_mp.jpg][img]http://www.q4.jolt.co.uk/images/guide/item_armour_shard_mp.jpg[/img][/URL][/list:u]
[size=16][color=cyan][b]Mega Health:[/b][/color][/size]
Wartość: 100 HP
Czas regeneracji: 35 sekund *

[list][URL=http://www.truecarnage.com/images/articles/poweruparticle/Mega.gif][img]http://www.truecarnage.com/images/articles/poweruparticle/Mega.gif[/img][/URL][/list:u]
[b][color=orange][size=16]Large Health:[/size][/color][/b]
Wartość: 50 HP
Czas regeneracji: 35 sekund *

[list][URL=http://www.q4.jolt.co.uk/images/guide/ammo_item_health_large_mp.jpg][img]http://www.q4.jolt.co.uk/images/guide/ammo_item_health_large_mp.jpg[/img][/URL][/list:u]
[color=yellow][size=16][b]Medium Health:[/b][/size][/color]
Wartość: 25 HP
Czas regeneracji: 35 sekund *

[list][URL=http://www.q4.jolt.co.uk/images/guide/ammo_item_health_small_mp.jpg][img]http://www.q4.jolt.co.uk/images/guide/ammo_item_health_small_mp.jpg[/img][/URL][/list:u]
[b][size=16][color=green]Small Health:[/color][/size][/b]
Wartość: 5 HP
Czas regeneracji: 35 sekund *

[list][URL=http://www.q4.jolt.co.uk/images/guide/ammo_item_health_shard_mp.jpg][img]http://www.q4.jolt.co.uk/images/guide/ammo_item_health_shard_mp.jpg[/img][/URL][/list:u]
[b][color=blue][size=16]Quad Damage:[/size][/color][/b]
Wartość: 3 x damage (nie poczwórny jak wskazuje nazwa)
Czas regeneracji: 2 minuty
Czas trwania: 30 sekund
[list][URL=http://www.q4.jolt.co.uk/images/guide/powerup_quad.jpg][img]http://www.q4.jolt.co.uk/images/guide/powerup_quad.jpg[/img][/URL][/list:u]
[color=darkred][size=16][b]Regeneration:[/b][/size][/color]
Wartość: Dodaje health z każdym "uderzeniem serca", względem posiadanego HP. Jeżeli health jest mniejszy od 100 dodaje 15 HP co "uderzenie". Jeżeli powyżej 100, dodaje 5 HP
Czas regeneracji: 2 minuty
Czas trwania: 30 sekund

[list][URL=http://www.q4.jolt.co.uk/images/guide/powerup_regeneration.jpg][img]http://www.q4.jolt.co.uk/images/guide/powerup_regeneration.jpg[/img][/URL][/list:u]
[color=yellow][b][size=16]Haste:[/size][/b][/color]
Wartość: 2 x szybkość gracza
Czas regeneracji: 2 minuty
Czas trwania: 30 sekund

[list][URL=http://www.q4.jolt.co.uk/images/guide/powerup_haste.jpg][img]http://www.q4.jolt.co.uk/images/guide/powerup_haste.jpg[/img][/URL][/list:u]
[b][size=16][color=white]Invisibility:[/color][/size][/b]
Wartość: Niewidzialność
Czas regeneracji: 2 minuty
Czas trwania: 30 sekund

[list][URL=http://www.q4.jolt.co.uk/images/guide/powerup_invisibility.jpg][img]http://www.q4.jolt.co.uk/images/guide/powerup_invisibility.jpg[/img][/URL][/list:u]
[b][size=16][color=yellow]AmmoRegeneration(CTF):[/color][/size][/b]
Wartość: Odnawia amunicję
Czas regeneracji: Odnawia się gdy aktualnie posiadający ją zawodnik, zostanie zabity
Czas trwania: Do śmierci

[list][URL=http://www.q4.jolt.co.uk/images/guide/powerup_ammoregen.jpg][img]http://www.q4.jolt.co.uk/images/guide/powerup_ammoregen.jpg[/img][/URL][/list:u]
[color=red][b][size=16]Doubler(CTF):[/size][/b][/color]
Wartość: Podwójny damage
Czas regeneracji: Odnawia się gdy aktualnie posiadający ją zawodnik, zostanie zabity
Czas trwania: Do śmierci

[list][URL=http://www.q4.jolt.co.uk/images/guide/powerup_doubler.jpg][img]http://www.q4.jolt.co.uk/images/guide/powerup_doubler.jpg[/img][/URL][/list:u]
[color=blue][size=16][b]Guard(CTF):[/b][/size][/color]
Wartość: Daje 200 armour i healta. W przypadku odniesienia obrażeń odnawia health do 200 i sprawia że zebrany armor powyżej 100 nie zmniejsza się.
Czas regeneracji: Odnawia się gdy aktualnie posiadający ją zawodnik, zostanie zabity
Czas trwania: Do śmierci

[list][URL=http://www.q4.jolt.co.uk/images/guide/powerup_guard.jpg][img]http://www.q4.jolt.co.uk/images/guide/powerup_guard.jpg[/img][/URL][/list:u]
[size=16][color=green][b]Scout(CTF):[/b][/color][/size]
Wartość: Podwaja szybkość ruchu, ale blokuje posiadanie armoura
Czas regeneracji: Odnawia się gdy aktualnie posiadający ją zawodnik, zostanie zabity
Czas trwania: Do śmierci

[list][URL=http://www.q4.jolt.co.uk/images/guide/powerup_scout.jpg][img]http://www.q4.jolt.co.uk/images/guide/powerup_scout.jpg[/img][/URL][/list:u]

* czas regeneracji może być zmieniony przez mapę

[size=16]Zapisać, zapamiętać, korzystać regularnie :D[/size]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tombczis.PL dnia Pon 10:52, 11 Gru 2006, w całości zmieniany 7 razy
Pią 15:22, 08 Gru 2006 Zobacz profil autora
LeXz
Rekrut



Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

Post
Red Armor i Yellow Armor respawnują się co 25 sek a nie co 35 :P


Post został pochwalony 0 razy
Pią 15:24, 08 Gru 2006 Zobacz profil autora
Tombczis.PL
Pogromca



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otwock

Post
:roll: złe info miałem :D Dzięki za korektę


Post został pochwalony 0 razy
Pią 15:38, 08 Gru 2006 Zobacz profil autora
ZiemoOne
Administrator
Administrator



Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp. POLSKA

Post ...
No dlatego że ja to zawsze mam w d.. to w duelu dostaje po tyłku z takim co ma obcykane czasy :) Sal nie wiem czy to tez olewasz ale to moze byc przyczyna twojej gorszej kondycji w starciach z co niekturymi w 1/1 to plus brak ogrania w tego typu grze :)


Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:07, 08 Gru 2006 Zobacz profil autora
Ben
Moderator
Moderator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Lublin

Post
Poprostu trzeba liczyc panowie, jak gralem w TDM vq3, kazdy z teamu liczyl czas na zegarku, i zawsze byl szturm na quada :D


Post został pochwalony 0 razy
Pią 17:20, 08 Gru 2006 Zobacz profil autora
Tombczis.PL
Pogromca



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otwock

Post
Ja oglądam filmiki z turniejów to oni zawsze są na miejscu jakieś 5 sekund przed respawnem i warują :lol: Kto sprawniej zbiera PU ten wygrywa kasiorkę :D


Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:55, 08 Gru 2006 Zobacz profil autora
sianko
Moderator
Moderator



Dołączył: 30 Lis 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdansk/Brodnica

Post
[quote="Ben"]Poprostu trzeba liczyc panowie, jak gralem w TDM vq3, kazdy z teamu liczyl czas na zegarku, i zawsze byl szturm na quada :D[/quote]
dokladnie tak jak mowi Ben, trzeba liczyc chyba, ze ktos gral w cpma, tam nie ma zegara i trzeba grac na wyczucie ;]


Post został pochwalony 0 razy
Sob 1:58, 09 Gru 2006 Zobacz profil autora
cc|raz
Administrator
Administrator



Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Małogoszcz

Post
na quakeplanet jest takie gówno do liczenia czasu ale tego nie testowałem


Post został pochwalony 0 razy
Sob 10:21, 09 Gru 2006 Zobacz profil autora
sianko
Moderator
Moderator



Dołączył: 30 Lis 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdansk/Brodnica

Post
sa skrypty do liczenia ale wystarczy patrzec na zegar i odejmowac a jezeli ktos woli dodawac to np. time'ujac armor mozna dodac 35 sekund do zegara i tez mamy czas nastepnego respawnu


Post został pochwalony 0 razy
Sob 11:37, 09 Gru 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum CruelCrewClan Strona Główna » Wszystko o Q4 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin